02:09
שכחתי לקחת לוח אמצעי מניעה. מה כרגע?

גלולות אמצעי מניעה, באופן כללי, מכוונות למאבק הריון בישול. שימוש לא תקין של טבליות, אחרי הכל, הוא הראשי תנאי מוקדם, כפי שרובנו מתייעצים, הריון לא רגיש.

איסוף מוכן מתכנן לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד נדיבים ועדינים. רק אלה אינם צדדי אחד בלבד בעבודה.

כלי כזה עובד הכי טוב לקחת אותו בתיאום עם לוח הזמנים ובאותו יום כל יום. במקום לדלג על אחת או יותר גלולות, תוכל להגדיל את הסיכויים שלך את התפוקה של הביצה (הביוץ), אשר יכול להיות רק מופרית להוביל הֵרָיוֹן.

התוכן של המאמר

1 מה לעשות, ולא שכחת לשתות גלולה? 2 הסיכון להיכנס להריון 3 תנאים מוקדמים, שממנו, לשים את זה בעדינות, תלוי בהפריה 4 פעולות מסוימות 5 אמצעי מניעה קריטיים 6 קרנות אחרות

מה לעשות, ולא לשכוח לשתות גלולה?אני

במקום זאת קיימת רק יחסי מין, אבל אתה שכחתי לבסוף לשתות, לקחת את התרופה לצאת אחרי איך יחסי מין. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי במקרה של לך זכור קשר לא מוגן כבר ביום הבא, אתה צריך לקחת את המסלול שני טבליות. זה קורה שהגברת זוכרת את חוסר העקביות שלה בלבד יומיים. במצב כזה, אתה צריך לשתות שני טבליות בתוך 2 ימים. לאחר מכן, פנה לרופא, כי וכיצד אנשים רגילים להביע, המינון הכפול של דלפק הקבלה לא לא כולל הפריה. במקום שאתה שוכח לקחת, כפי שכולם מובנים, אמצעי מניעה תכשירים, השתמש במניעת הריון אחרים.

אבל לנסות לשמור על הקבלה תחת שליטה תרופות. אולי העובדה שהם מראים איך כולם יודעים את היעילות הגבוהה ביותר מאשר רק לשתות אותם על לוח הזמנים. טוב מאוד כדי להדגיש את מה שהם מתאימים לא היו לך הווסת החודש, עם כל זה שכחת לקחת טאבלט, לעבור את מבחן ההריון. זה עשוי להיות אופציונלי להריון. W חלקם נותנים לו - תגובה משותפת לקבלת אמצעי מניעה.

את הסיכון של ההריון 2

תדירות של צרות קבלת פנים טבליות המובילות להריון היא כ 1-2% בשנה (מאחד עד שתי הריונות לכל 100 גבירותיי). ולא קח אותם כל יום בהסכמה עם ההנחיות, אז התדירות הממוצעת של כשלים זה כ 5% בשנה (5 הריונות לכל 100 גבירותיי). אבל הקבלה הבלתי סדירה של תרופות מושכת לאחוז גדול עוד יותר הֵרָיוֹן.

תנאים מוקדמים שעליו הדישון הוא תלוי 3

הזדמנות להיכנס להריון הוא תלוי במספר נסיבות. לדוגמה, באיזו תקופה של המעגל של הגברת החמיץ קבלת המוצר, כמה גלולות ברציפות החמיץ אם לא מוגן היה יחסי מין באותו יום, כשהגברת החמיצה את הקבלה של הלוחות. יותר את הסיכון של הזרעה, זה הפך, מופיע כאשר ההפסקה בין הלוח לוקח נמשך יותר משבעה ימים.

פעולות מסוימות 4

מה שאתה צריך לעשות, ולא החמצת אחד או זוג טבליות? זה תלוי איזה סוג של איך להתבטא, אמצעי מניעה טבליות אתה שותה. אתה צריך היכרות עם אניה עבור כמה מאיתנו מתייעצים מטופל מסוים אשר כלול רפואה והתייחס לרופא שלך לקבלת הוראות ספציפיות יותר.

במקום שאתה מבולבל בשלב כלשהו בכך לעשות או להימנע ממין, או להשתמש באמצעי מניעה אמין (במילים אחרות קונדום / spermicid) בכל פעם, כאשר יש לך סקס. להמשיך בסופו של דבר, לקחת תרופה כל יום בזמן אל תדבר עם הרופא שלך.

אולי תצטרך להשתמש בשיטת SMELT בקרת פוריות (לדוגמה, קונדום / spermicid) או להימנע מ סקס במשך שבעה ימים או יותר אחריך, בסופו של דבר החמיץ את הקבלה לוּחַ.

אמצעי מניעה קריטיים 5

הרופא ימליץ לבסוף להמליץ ​​להשתמש אמצעי מניעה קריטיים. דבר עם הרופא שלו על אחרים, כיצד לבוא לידי ביטוי, זמין עבור אפשרויות בקרת הלידה כי הם לא דורשים תרשים יומיומי.את התרחשות של הקאות, שלשולים ואחרים, כפי שרבים באים לידי ביטוי, בצד השפעות צריך כוח לחשוב. ביטויים כאלה מתפללים שהתרופה אינה מתאים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה עדיף להשתמש בקונדום. דירות דיסקרטיות במרכז

מספר האופן שבו טבליות שאתה מקבל תלוי במותג מסוים. דוקטור, אחות בבית החולים או רוקח יכול, באופן כללי, להגיד לך כמה גלולות צריך לשתות, תלוי בסוג המותג של אמצעי מניעה אוראלי.

קרנות אחרות

ולא לעתים קרובות לך לשכוח לשתות באופן שיטתי אמצעי מניעה, עדיף להיות מונע על ידי מניעת הריון כפי שאנו מבטאים, אפשרויות אחרות. אתה יכול לשתות מוצר כזה בתוך 70 שעות (3 יום) לאחר מין לא מוגן. יש לציין כי קודם לכן אתה עושה, כך הזדמנות גבוהה יותר הריון הריון.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ואבנים. רק זה בדרך כלל לא הרגעים החיוביים היחידים בעבודה.

מכשיר בינלאומי נחושת, ככלל, עשוי גם נצרך כמו, כראוי, אמצעי מניעה קריטי בתוך 5 ימים לאחר לא מוגן, כראוי, יחסי מין, אבל הוא מבקש ביקורים לרופא על מבוא שלה.במקום שאתה מקבל איך כולם יודעים אמצעי מניעה הורמונליים משולבים (גלולות למניעת הריון), המכילים הן אסטרוגן והן פרוגסטין, מנות גבוהות יותר, לשים את זה בעדינות, להשתמש, איך כולם אומללים, אמצעי מניעה קריטי, לוקח שני מנות עם מרווח שתים עשרה שעה (ות.

לא הרבה מי יודע איזה סוג של שיטת הגנה אתה לא נשמה, התייעץ עם רופא, הוא יכול להקצות ספירלה או, איך כולם אומללים, מיוחדים נרות בנרתיק.

גלולות אמצעי מניעה אינם מגינים מפני מחלות מין (STD), כגון HIV / איידס, ובנוסף נראה כי גלולות אמצעי מניעה להשתמש בקונדום, די נחוץ הגנה מפני STD.

Просмотров: 126 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar