02:36
ריקוד חשפנות

סטריפטיז, המכונה גם חשפנות או לאפ דאנס, היא הופעה המשלבת דיאלוג, תנועה ועירום חלקי. האדם שמבצע את המעשה מכונה באופן שונה רקדנית [1] (בעיקר אישה), חשפנית (לעיתים משמשת בשפה הרווחת להתייחסות למבצעים וגם לנשים לאורך עמוד זה), רקדנית גו-גו (בעיקר במדינות מזרח אסיה), בדרן, רקדנית אקזוטית או גברת "אקספו". ברוב המקרים הם יימנעו מללבוש תחתונים בזמן הופעה; אבל זה לא נדיר שהם לובשים צורה כלשהי של הלבשה תחתונה כדי להשלים את התלבושת שלהם [2].

השם "סטריפטיז" מגיע מהשפה הצרפתית "déshabille" שפירושה "[להיות] בתהליך של התפשטות או עירום".

חשפניות הן נשים מאוד בעלות מקצוע במקצוען, כאלו שלומדות ועובדות באמנות להקניט אורחים של אולמות בעירום. הם חושפים את עצמם באמצעות הסרת בגדים

מבוצע כאקט מיני מקצועי או חובב, אנשים שמבצעים ריקוד חשפנות ימריאו, יזרקו, ישמידו ללא כוונה את כל הבגדים שלהם בתנועות המאפשרות לאחרים לראות את גופם.

מופעי סטריפטיז הם כיום דבר שבשגרה ברוב הערים הגדולות, וגם כאשר הופעות כאלה כבר אינן חוקיות בתחומי שיפוט מסוימים, הרשויות נוטות רק לאכוף חוקים מיושנים ולא מועילים באופן סלקטיבי - מה שמאפשר לכמה רקדנים של אולמות שמושכים יותר מדי תלונות כיבוי בן לילה.

ריקוד רצועות הוא סוג של אמנות פרפורמנס שבה הרקדן בדרך כלל מופיע בלא דבר מלבד נזר, מאפים ומיתרים. הרקדנים בדרך כלל מבצעים מהלכים ארוטיים מיוחדים מול הקהל על ידי הנעת הגוף בחיק הפנויה ובולטת ירך אחת או דחיפת החזה פנימה תוך שהם מנענעים זרוע אחת סביב ראשם.

ריקוד החשפנות התחיל במקור כסימן לכך שהנורמות החברתיות השתנו, במקום להתחיל בכך שלכל אישה יש רק שדיים בתצוגה כמו שהיה מקובל בעבר.

חלק זה מתמקד במחזור החיים של מופע חשפנות - מבחירת מקום מתאים לאירוע מהנה, ועד הכנה והתמודדות עם קהל מהבהב - ומספק תובנה לגבי היבטי המשא ומתן של מופע כזה. שירותי ליווי בירושלים

כשרוב האנשים שומעים את המילה "רצועה", הם חושבים על קנטת רצועות, שבה רקדנית תסיר בדרך כלל את התחפושת שלה בעקבות כמה מוסכמות תעשיית ההפשטה נוסחתיות וארוכות שנים. הקנטת החשפנות נתפסת בדרך כלל כצורת אמנות שהייתה מוקפת זה מכבר בעמדות חברתיות שליליות, והענקנו לה בעבר אסוציאציות רעות מסרטים, תוכניות טלוויזיה ופרסומות.

ג'סיקה לפעמים רוקדת בלילה כשאף אחד לא נמצא בסביבה.

פרופסור מלינדה טנאקה שמה את אוניברסיטת וילאנובה כאחת האוניברסיטאות המבוקשות ביותר בגוגל, ואמרה לסטודנטים שלה שלא משנה מה, אסור להם להתפשט בקמפוס. היא הסבירה לכל כיתתה שזה יהיה לא חוקי, מסוכן ו"קיצוני". https://tkescorts.com/נערות-ליווי-באילת/

Просмотров: 71 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar