23:53
נקודת עיסוי ארוטית: אינדיווידואליות

בעתיד הקרוב, בעיצומו של שירותי עיסוי ארוטי הם גם פופולריים במיוחד, הן הוקמה, טכניקות מזרחיות. בהתחלה, כולם היו מאושרים עם עיסוי תאילנדי, מאוחר יותר היפנים, הסינים, האינדיאנים ואת t. ד '. Massai סוף סוף צריך ללמוד כמה שיותר מכולם יודעים טכניקות שונות כדי לעדכן את המחיר שלהם וכיצד לספק ללקוחות פריטים פופולריים חדשים. זה רק זה מה שאתה יכול רק להגיע fourror בתחום הפנאי לעקוף את הגלגלים. אנו נראה את הדקויות של הסינים, איך להשיג עיסוי נקודה. תוכנית זו באמת רוצה להדגיש לקוחות יעילות ופשטות.

מה זה קרקע מדויקת סינית

כפי שכבר הוזכר, נקודת עיסוי היה הטיף על ידי איך אנחנו מתייחסים, בסין. Akupressure הוא מאוד פופולרי, ולבסוף, הוא אחד האינדיקציות של הרפואה המזרחית. ייתכן כי מהות המתודולוגיה היא שכך קיימות מיליוני נקודות שונות על גוף האדם, המייצגות את מוקד הסתיים עצבים וכלי דם. לדברי תורת המזרח, נקודות אלה הן גם מוליכים מסיביים שדרכו האנרגיה החיובית והשלילית מסתובבת בגוף האדם.

השפעה פיזית על אזורים אלה, כפי שהיה, מוביל כמה מאיתנו משמשים לדבר עם השפעות שונות על הגוף. זה יהיה מאוד רוצה להדגיש את העובדה כי אין רק תגובת שרירים (הרפיה, מתח, התרגשות) ופסיכו-רגשית (אדם כפי שיכולה להרגיש את הגאות של כוח, את ההאשמה של שמחה, שביעות רצון ולא.ד '.). יש גם חזון של העולם כי עיסוי הצבע יכול אפילו לרפא את המחלות של איברים פנימיים לחסל איך אנחנו כל הזמן מדברים, כאב.

כמו עיסוי נקודה הוא גם מעורבב עם ארוטי

אבל מה עם כל זה, בסופו של דבר, חייב ארוטי? העובדה היא כי ההקדמה של כמה טכניקות מיוחדות, בקרוב צריך להיכנס לאדם במצב של התרגשות או להירגע. במקום לעסות את גופה חצי שעה, אתה יכול רק לשלם מניפולציות עם נקודות שהוגדרו על הגוף. זוג, כפי שכולם אומרים, תנועות מחוררות, ועכשיו הגוף של הלקוח הוא מאוד רגוע ומוכן עבור החלק הארוטי של התוכנית.

עיסוי מעוקל ניתן להשתמש בפגישה הראשונה, באמצע הרגשות, וגם בסופו של דבר, סוף סוף לתקן את ההשפעה שימושית. עבור כולם, כפי שכולם יודעים, הגרסה של המעסה היא, בסופו של דבר, לבחור קומפוזיציות מסוימות. בגלל הפעולות על חלקים מסוימים של הגוף להוביל השפעות שונות. להתבונן בכל הנקודות על הגוף של אדם פשוט לא מציאותי כי הם 30. תארו לעצמכם עובדה כי כרטיסי עיסוי מיוחדים יכול פשוט להימצא ספרים או אינטרנט. יש מיקום מסומן בקפידה של כל האזורים הפעילים, הוא צבוע גם, לאיזה השפעה כדי לדבר תינתן למניפולציה איתם ואיזה סוג של מחויב. המעסה היה שווה את זה סוף סוף לבחור מה בדיוק אתה, בסופו של דבר, רוצה להגיע עם אלה אשר באים לידי ביטוי, עיסוי הנקודה.

היבטים טכניים של עיסוי הנקודה

ראשית אתה צריך לבשל את הידיים שלך ישירות אצבעות שלך. הציפורניים יצטרכו להגדיל את השורש, כי עם, ישיר, מניקור ארוך לא יעבוד לעשות עיסוי זהיר. עקבות יכול להישאר על הגוף של הלקוח. במהלך כמה שאנחנו כל הזמן אמר, אפילו עיסוי נקודה כפי שהוא צריך להשתמש בשמנים, האידיאל של כל כאילו היה חיוני, בפרט, אם המעסה עובד עם הפנים, הראש או הלקוח צוואר הרחם. שים לב כי ריחות שמן ישפר את ההשפעה החיובית של מניפולטור. דירות דיסקרטיות בצפון

גורם חשוב הוא עוצמת הפעולה. שים לב כי הוא מחויב להיות מוחשי, אבל לא, בסופו של דבר, לגרום לכאב לרגשות הלקוח. המניפולציות העיקריות, הם הפכו, הם לוחצים ומערבבים. עם כל זה, הפעולה מחויבת להיות ספציפית כמו רבים חושבים, נקודה. כולם יודעים שלא עם אצבעותיו, הם הפכו, מחליקים ו"הלכים "מהגוף. לאחר שעבד עם איך הוא נהג לדבר, הנקודה הפעילה של העור חייב בהחלט להרגיע את הזמנים של COF, אבל כדי להירגע את השריר. זה גם משלב תכונות טכניות, אתה יכול אפילו להחיל על אתר הקוביה הקרח.

עיסוי נקודה, לבסוף, מבקש מיומנויות מיוחדות מן המעסה. ללא ספק, כדאי לזכור כי ב -1, יש צורך לשלוט בטכניקה עצמה, ו- 2, ללמוד את נקודות הבד על הגוף של גבר. אבל תוכנית זו היא די פופולרי ונהנה ביקוש גדול באמצע האורחים.

Просмотров: 119 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar