16:31
כיצד להפוך את התוכן ולהימנע 5 בעיות עיקריות

אשר התוכן נחוצים עבור העשירים? הכל פשוט מאוד! לאנשים לאנשים אין זמן לבנות דברים, הם סוף סוף רצו את החובות, אבל לא נגד תקשורת עם, קוק אותנו ואיום אנחנו מדברים כל הזמן, גברת יפה. יש בקשה, פירוש הדבר שתהיה הצעה. כל אישה 2 היא רק חולמת למצוא פטרון עם מה שאנחנו כל הזמן אומר מיליון חשבון!

איך להיות, כפי שכולם אומרים, התוכן?

איפה אתה יכול גם למצוא פטרון מובטחת? כמובן, אתה סוף סוף צריך לעשות את המאמץ המקסימלי. מיליונרים לפעמים ללכת בפארק רגיל. תארו לעצמכם עובדה להיפגש, שכן כולם יודעים, אדם מבולגן יכול להיות באירוע שכב, במועדון עלית על איך אנחנו רגילים לומר מסיבה סגורה.

האפשרות Win-Win, באופן כללי, נחשבת לתפקיד בתחרות. אולי אפילו את העובדה כי אפילו את העבודה בסוכנות מודל האליטה, בסופו של דבר מאפשר לך להכיר את העשירים. ולמעשה, כמעט כל הבנות ללכת Escales.

באמצעות רשתות חברתיות, אתה יכול גם למצוא את חסות. אני חייב לומר שיש הונאות רבות באינטרנט. לכן, קל יותר, זה הפך, לתת את אחוז העסקה לסוכנות, אשר מתמודד עם deaes.

5 טעויות עיקריות של התוכן של טירון

הופכים מוגנים בו זמנית, שכן כולם יודעים, הגברת היא, כמו הצד החיובי של יחסי החסות בין המודל וכמו אדם. אבל כולם כל הזמן, כפי שכולם אומרים, הגב. תוכן למתחילים, כמו כולם יודעים, לעתים קרובות לאסוף על דילמות, אשר קשה לשים אותו בינוני, הימנעות: גברים מבוגרים ... החיים בלי חסר תועלת ... https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

  • אדם מוגן הוא מאוד עסוק, אין לו זמן לשטויות ולדיונים של שטויות. התוכן חייב להבין כי אי אפשר לקרוא לפטרון משלה. הוא עצמו עושה את מספר הטלפון של נימפה שלו. פחות דיונים ומודעות למודעות - כפי שאנו מביעים, הדרישות העיקריות שהם הביעו את חסות העתיד. הכל כועס מה ניתן להשתמש במהלך תקשורת והתכתבויות.ד '..
  • לפחות מה רגע המקרה הוא התוכן של התוכן והחסות, באופן כללי, ניתן להשלים. עם כל זה, אדם לא צריך להבהיר למה האישה בסופו של דבר עניין אותו. המשימה שלה עבור הזמן הסכים לאסוף דברים ולהעביר דירה נשלפת או חדר מלון. זה אפשרי כי בגלל התוכן החכם ביום הראשון של "עבודה" קריצה קריצה. תארו לעצמכם עובדה עם התנהגות נאותה ניתן לאסוף את המכונית, דירה או, כפי שכולם יודעים, עסק קטן.
  • הריון מ "Papika" הוא רע. כדי למנוע איך זה היה אמור לדבר, המצב הנפוי בצורת יורש לא רצוי, אדם מבולבל. ואכן, על זה ישיר מלוסו בחוזה. לדוגמה, נאמן מבקש כמה ערבויות בצורה של ביקור קבוע, כפי שנקבע, רופא אישי. אם ההריון יתרחש, זה בלתי אפשרי, לשים את זה מתון, יוכלו!
  • אהבה לפטרון. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל עדיף לא לנסות מספיק עבור אדם שמגדיר חסות. זה לא צריך קושי בצורת ילדה יפה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה. ולפרסם מקרים עם התוכן של עשירים לא עבור. אם אישה מתחילה להתאהב, הוא רוצה להיות זמן לבלות עם אדם יקר, הוא רצה לבדוק עם אלה שהוא ואיפה. זה חוסר מיליונר.
  • אין חופש. בשיחה הראשונה, התוכן חייב להיות ליד האוליגך. אם הפטרון, לבסוף, יבוא, והבנות לא נראה, אז זה בטח יגרום לכעס. הגברת לא יכולה לעזוב לנצח, אם זה לא מותר על ידי החוזה.
  • להיות תוכן הוא פתרון מרצון של הגברת. בחירת איך אנחנו כל הזמן מדברים, דרך אז, תצטרך לחיות על פי הכללים של מיליונר. תארו לעצמכם עובדה על מה החוזה יסתיים. ולמעשה, כרגע, כל הבנות נחתכים לחיות על חשבון העשירים. תחרותי, שכן אנשים משמשים להביע, ענקית! אנחנו כבר מיוחד עם, כפי שכולם יודעים, זה יותר קשה מכל שנה, אז אתה צריך להיות מסוגל סוף סוף לאסוף הון ואיך אתה יכול לעשות פיתוח עצמי.

    Просмотров: 5337 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar