09:07
יתרונות עיסוי טנטרה

עיסויים טנטריים כוללים שימוש במגוון טכניקות ותמרונים על כל הגוף כדי להמריץ אנרגיה, זרימת דם, לקדם הרפיה ואורגזמה.

האלוהות המפנקת באה לידי ביטוי בצורה האלוהית ביותר שהפיצה אושר וצחוק לאורך כל תקופת השלטון. הוא היה מקיף, גם אימננטי וגם טרנסצנדנטי. הנוכחות שלו עוררה השראה לאנשים להבין את העצמי כמקור השמחה האמיתי בין עושר או תהילה.

אוהבי העתיד התברכו באינטימיות עזה ובתחושת אהבה חמה יותר לפני שהם חולקים יחד עיסויים טנטריים.

פופולרי בעולם - "עיסוי טנטרה"

עיסויים טנטריים (או המגע המרפא) הופך לאחת התרופות הטובות ביותר שלך להפגת מתח ושומן מכל תא בגופך על ידי קידום זרימת הדם המסירה רעלים שהצטברו ממחזור הדם שלנו. כאשר אתה מתמיד לחזור על תנועה או פעולה מסוימת לאורך זמן, זה יכול ליצור הרגלים או שגרות שאתה עוסק באופן אוטומטי

אידיאלי עבור אנשים שרוצים לנסות משהו חדש מבלי להשקיע הרבה כסף

עיסוי טנטרי, שהחל בהודו ובטיבט, מכונה מגע מקודש ומחייה. המנטרה או סמלי הקליגרפיה כשהם כתובים על הגוף בצבע ממיסים חסימות רגשיות ואנרגיה יצירתית חופשית.

המתרגלים מאמינים שהם מסוגלים לשחרר מתח בלתי פתור, ולעורר מחדש קשר רוחני עמוק שאולי אבד במהלך הבגרות. עיסוי טנטרי יעזור לך לחבר את הנפש והגוף שלך תוך הפחתת מתח או אי נוחות תוך פריצת מחסומים רגשיים הנגרמים בדרך כלל על ידי מתח, פחד או טראומה.

מחקרים אומרים שזה משפר את תפקודם של תאי החיסון שיכולים לחזק את יכולת הגוף להילחם במחלות ולרפא את עצמו באופן טבעי, כמו גם להיפטר מחסימות רגשיות במודע ובתת מודע בתאים הפיזיים שלנו. בסך הכל, זה יכול להסיר כמה תסמיני דיכאון מחולים עם סרטן, איידס, טרשת נפוצה גם כן.

טכניקות עיסוי האמינות יוצרות משיכה אנרגטית של אנרגיה מינית קוסמית הנקראת קונדליני באמצעות שימוש ביוגה

אנשים רבים סקרנים ביותר לגבי ההיבט המיני של עיסוי טנטרה. זה נהיה קצת מטושטש אבל בכל זאת מדברים עליו

הסיבות למשיכה המונית של עיסוי טיפולי זה קשורות ליכולת לקבל הרפיה מוגברת ועמוקה. ומכיוון שהתחושות החזקות הללו נובעות בדרך כלל הרבה יותר עמוק בחוט השדרה ממה שעיסוי רגיל יגיע

במקרים רבים, מגע עדין יכול לעשות הבדל עצום. וזה בדיוק מה שאתה מקבל כשהסדרה הזו של טקסים ותרגילים מסתיימת

טנטרה היא תרגול של תרגילים דמויי יוגה הידועים בשם אסאנות. עיסוי טנטרי הוא תרגול השותף לטנטרה יוגה. עיסוי זה כולל עבודת שרירים עמוקה, תוך שימת דגש על לחץ ומשיכות ידיים עמוקות. הטכניקות עתיקות מאוד ויש המתייחסות אליהן כארוטיות; עם זאת, עיסויים אלו אינם אמורים להיות מיניים בטבעם ולהבטיח כי רצונותיכם מרובים במלואם.

יתרונות פיזיים- הגברת זרימת הדם בגוף

יתרונות נפשיים - ?

יתרונות רוחניים -?

יתרונות חברתיים - שיפור הביטחון העצמי

עיסוי טנטרה משרה תחושה של בריאות ורווחה מה שהופך אותו לחלק חיוני מהחיים. הוא מטהר את הגוף על ידי עיסוי נקודות בגוף שיכולות לשחרר אנרגיית חסימה, הידועה גם בשם קארמה. הוא מחזיר את האיזון בין היין והיאנג, כאשר אחד לא יכול להתקיים בלי השני.

היתרונות שאתה מקבל מעיסוי טנטרה הם: https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Nahariya.php

- תהיה לך זרימת דם טובה יותר. זה מוריד חוסרים ועוזר להחזיר אנרגיה אוהבת לכל חלקי הגוף שלך

- יהיה לך מצב עור משופר מרקמה מחוזקת

- תועלת בריאותית משיפור חילוף החומרים

- יכולת לרפא פציעות קרוב יותר למקור מכיוון שסוג זה של עיסוי מהווה גשר לאנרגיית ריפוי

Просмотров: 87 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar