21:38
דילדו Vs. ויברטור: מה לבחור? הוראות עבור Newbies

לא משנה כמה מאיתנו לא אומר, בין אם אתה משתמש בהם לבד או במהלך הקרבה האינטימית לשותף, צעצועים ארוטי - דרך טובה, לשים את זה בעדינות, לשנות את החיים הסקסיים ולתת לעצמך תחושה יוצאת דופן ושפע של הנאה.

התוכן של המאמר

1 דילדו ויברטור: מה ההבדל? 2 קרא עוד על ויברטור .. 3 ... ועל דילדו 4 איזה צעצוע לבחור?

אביזרים ארוטי לא רק להוסיף התרגשות ותשוקה לשיעורי אהבה, אלא גם יכול גם לעזור לחוות אורגזמה בולטת יותר ולהבטיח הצהרה הדדית עבור כל המשתתפים בתהליך.כמה אנשים מסוגלים לחוות אורגזמה לבד איתם במהלך אוננות, שבו גאדג 'טים מין עצמם עוזרים להם.

הכי מוגן, צעצועים ארוטיים נפוצים שניתן למצוא בכל חנות מין - דילדו ויברטורים.

ודילדו (הוא דילדו) ואת ויברטור להבטיח לך איך אנחנו מביעים, מגוון גדול של מגוון רחב של רגשות, אבל איך להבין מה צעצוע מגיע ישירות אליך? להלן יש לנו אספתי מידע שימושי על סוג זה של מכשירי מין, גם, בסופו של דבר, חשף את כל היתרונות והחסרונות של כל סוג של גאדג'טים שיסייעו לך לבחור את התושבים החדשים של חדר השינה שלך.

דילדו ויברטור: מה ההבדל?אני

ראשית, נבין מה ההבדל בין התקנים אלה הוא. כפי שניתן לראות מן השם, דילדו הוא צעצוע מין פאלי, אשר, בדרך כלל, משמש לחדור הנרתיק או, כפי שכולם ברורים, סקס אחורי מטרה.

דילדו עשוי בדרך כלל מחומר hypoallergenic רך, רגיש (לרוב אלסטומר או PVC), אשר אינו פוגע רקמות עדינות של הנרתיק או פי הטבעת בעת חודר. ראוי לציין כי כל סוג של מכשירים חשמליים, כגון מנועים, בתוך דילדו לא קורה. דילדו שונה זה מזה, איך להתבטא בצבעים שונים, ארוך ורוחב.

בתורו, ויברטור אינו בהכרח צריך להזכיר צורה, כפי שנהגנו לקרוא, הגוף המיני הגברי. סוג זה של גאדג 'טים מין משתנה עם מגוון רחב: ויברטורים הם הכי כמו צורות שונות, צבעים וגדלים.

בישראל, אין בהחלט דעות קדומות, ואילו הנאום נכנס לשירות ליווי. גברים מקומיים ניחנים בסטנדרטים מוסריים גבוהים. כולם מודעים לכך כיום ההסלמה פשוט מלווה את הלקוח באירוע, מבטיחה את השיחה ואת ילדה ליווי של מחלקת VIP יהיה אינדיקטור למעמד.

ההבדל העיקרי בין ויברטור מן הדיילדו הרגיל זמין בתוך מכשיר רוטט, אשר, באופן כללי, מגביר את הרגשות כאשר מגורה. רוב הוויברטורים רק יש את היכולת להתאים את המהירות ואת עוצמת רטט.

בנוסף, ויברטורים, בסופו של דבר, שונים בכוונה: ישנם צעצועים כדי לעורר את הדגדגן (זרזים ואקום), פי הטבעת ונרתיק (ויברטורים ארנב). יש גם חלק גדול מאיתנו רגילים לקרוא, ויברטורים רב תכליתיים שיכולים בסופו של דבר להשתמש בגירוי סימולטני של אזורים שונים.

לא כל ויברטורים יכולים לשמש עם חודר סקס. לדוגמה, האביזר המשותף הדומה לטופס המיקרופון אינו מומלץ בתוך הפנים, כי יש לו, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, חלקים נשלפים שיכולים גם להישאר בפנים.

שקול את התכונות של כל סוג של צעצועי מין קצת קרא עוד.

קרא עוד על ויברטור ... 2

ויברטורים לתת מספר עצום של פונקציות עבור כמה מאיתנו מתייעצים, גירוי פיזי עירור המשתמש.

נתחיל עם העובדה כי פעימה או פונקציה רטט יכול ליצור גירוי עמוק עשיר בכל מקום שבו הוא משמש כדי לדבר. ויברטור נראה לעבוד כל עוד אתה צריך.

בשוק של מוצרי מין, אתה יכול למצוא ויברטורים לפחות כמה טעם וארנק: מ Majahansky Vibropoul, אשר ממוקמים תיק, ליברטורים ארנב שיש להם משטחים נוספים שנועדו לעורר ישירות את הדגדגן בחוץ, גם חדירה פנימית.

דגמים מסוימים יש שליטה מרחוק של שלט רחוק, המאפשר שליטה על עוצמת הפולסים מבלי לשנות את גדול יותר.

המינוס הוא שבאמת הכל, גם כאשר אנו מביעים, המכשירים השקטים ביותר במהלך העבודה מתפרסמים על ידי הזמזום, כי אתה יכול, בסופו של דבר, לשמוע לא רק אותך.

... ועל דילדו 3

דילדו משמש לגידול התרגשות מינית, אך אינו פועל מתוך הסוללה או מהרשת.משמעות הדבר היא שזה לא רק throbs, לא רוטט ואינו זז בשום אופן, מתן משתמש עם הזדמנות לעורר מקומות ארוגניים ללא עזרה של אחרים.

Falloamitators טובים עבור אנשים שרוצים לשנות את חיי המין או, לשים את זה בעדינות, להתאמן החדירה העמוקה ביותר, בעוד 100 אחוז הוא 100 אחוז תוך שמירה על שליטה על הפעולה.הם גם די מתאים לאוננות. זמין בגדלים שונים ועשה מחומרים שונים, כך שזה נראה להבטיח נוחות, הם מייצגים צעצוע מין נוח, וזה נחמד לשים את זה בעדינות, יש ביד עבור האפשרות, ולא רוצה לשנות את החיים האינטימיים.

אבל מינוס דילדו הוא גם אחראי בפונקציות שלהם דרכים לשימוש, אשר עשוי להקשות להשיג אורגזמה עבור אנשים מסוימים. שלח תשומת לב לעובדה כי במילים אחרות, דילדו רגילים לאבד את הפונקציות הנוספות של ויברטורים כאשר מדובר בחירה אפשרות רווחית יותר.

איזה צעצוע לבחור?4

אז, אנחנו נכנסו חלקה את השאלה הבסיסית מאוד: איזה אביזר ארוטי מגיע ישירות אליך? התשובה היא פשוטה למדי: זה כל scheels מן הצרכים שלך ואת ההעדפות שלך.

במקום שאתה לא מרגיש קשיים בהשגת אורגזמה ובכלל, בסופו של דבר, זה מתאים למין, נניח, בהבנה המסורתית של ההבנה שלו - בסופו של דבר, יהיה מספיק דילדו. עם הצעצוע הזה אתה יכול לתרגל סוגים שונים של חודר סקס או אוננות, גם לחוות את החדירה העמוקה ביותר. אנחנו יכולים לומר כי עם המכשיר הזה סקס אוננות יהיה רק ​​מרגיש מציאותי יותר מאשר בעת שימוש בוויברטור, כי אתה עצמך יעשה תנועות במהלך גירוי.

בנוסף, דילדו הוא unpervalled, ולא אתה אוהב כל כך לדבר עם עצמך הנאה במים: שלא כמו, כפי שכולם מובנים, כמה ויברטורים, זה לא ייכשל.

זכור כי, במקום לא השתמשת בעבר כמו צעצועי מין דומים, אתה לא צריך להתחיל להתנסות עם דילדו של כיף: אחרת, אתה סיכון לפגוע בעצמך. באמת, האופציה האידיאלית תרכוש כמה דילדו של אורכים שונים וקוטר ומלך בינוני יותר מ פחות.

במקום זאת אתה חשוב למראה המציאות של הצעצוע, זה שווה את זה, באופן כללי, לעצור את הבחירה שלך ישירות על דילדו, כי קרוב למציאות של ויברטורים בשוק הוא פחות משמעותית.

את dildo undisputed בתוספת היא שזה לא מבקש להתחבר לרשת החשמל או לקנות סוללות. צעצוע זה יאפשר לך ללא תנועות ומכשירים מיותרים לעודד כמה אזורים כדי לעורר את הטיסה, שליטה עם כל זה ואת מהירות התנודות.כמו כן, ויברטור יהיה מתאים לך, ולא את המכשיר הריאליסטי שאתה לא עקרונית.בעת שימוש במכשיר הרטט, אתה לא צריך, באופן כללי, יעשה כל תנועות ללא עזרה של אחרים: צעצוע, לשים את זה בעדינות, יעשה הכל בשבילך.

סובייטי שאינם פנסים ו פגמים מידע נזרע לא מדויק לנחש כי ליווי - זה בהחלט משהו, הוא עצמה, כך, עובדה זו צריכה להיות שותקת. אבל מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אז ויברטור מתאים לך ממה שאתה רוצה להירגע ו להיכנע לתחושות. שירותי ליווי

אז, אתה יכול להשתמש בצעצוע זה לפחות מה השעה בכל מקום, בלי לחשוש עם כל זה, כי זה יסתיים, בסופו של דבר, לעבוד ברגע inopportune ביותר.בנוסף, כל יום דילדו - דברים, אתה יכול גם לומר, אינסופית: הם לעולם לא יפחד להיות שבור, ואת הטיפול הוא קטן. מספיק כדי לשטוף ולחזר צעצועים לאחר cass.ולא במקום זאת אתה פתוח לרגשות האחרונים כמו סוף סוף הניסוי במין, אתה יכול בבטחה לבחור ויברטור.

ויברטורים עמיד במים על סוללות מתאים למשחקי אמבטיה. בשום מקרה לא להשתמש צעצועים הפועלים מהרשת בחדר האמבטיה!

במקום זאת אתה מתכנן להשתמש בצעצוע יחד עם שותף, הקפד לדון הרצון שלו. בשאלה זו, היא בעיקר לקחת בחשבון את ההעדפות של כל המשתתפים.

כרגע, כאשר אתה מודע למוזרויות של ויברטורים ודילדו, זה נשאר ללכת לחנות סקס ליד או גם לבחור כמה באים לידי ביטוי, צעצוע רלוונטי בחנות המקוונת.

Просмотров: 569 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar