17:58
"בטוח" ימים למין: מיתוסים ואמת קשה

הו, כמה נפלא להשתמש בשיטת לוח השנה - לספור את עצמנו "בטוח" ימים ולא טורחים עם קונדומים. אבל אם שיטה כזו של אמצעי מניעה היא באמת אמינה?

התוכן של המאמר

1 כאשר אני יכול להיכנס להריון? 2 איך עובד הביוץ? 3 חלון Fermity 4 כמה יעיל? 5 שיטות אחרות

כאשר אני יכול להיכנס להריון?אני

מציאת בפנים, spermatozoa להישאר קיימא במשך חמישה ימים אחרי סקס. הריון מתרחשת במקרה כי בעת הזרע הביוץ הוא ברחם או צינורות phallopean.

נשים רבות בווין נופל סביב יום המחזור הארבע עשרה. עם זאת, לעסוק במין לא מוגן בימים או מחוץ לתקופה הפורה הצפויה אתה עדיין הסיכון להיכנס להריון.

סיכונים ונשים עם מחזור הווסת קצר יותר (משך ממוצע הוא 28-30 ימים) - מין לא מוגן במהלך הווסת יכול להוביל להריון. במיוחד במקרה שאישה מקיימת יחסי מין לקראת סוף הווסת והביוץ מוקדם. כדי להגן על עצמך ולמנוע הריון לא רצוי, עדיף לנצל קונדומים או סמים למניעת הריון.

איך עובד ביצים?2

הביוץ מתרחשת כאשר ביצה בוגרת יוצאת מהשחלה. בערך פעם בחודש, תא הביצה מבשיל ומופק בצינור הרחם. ואז היא הולכת לזרע הממתין בצינורות החצוצרות והאלטרוס.

ביצה היא בר קיימא במשך 12-24 שעות לאחר מכן עזבה את השחלה. Spermatozoa לחיות עד חמישה ימים אחרי סקס. השתלת ביצה, המתרחשת לאחר ההפריה, מתרחשת בדרך כלל 6-12 ימים לאחר הביוץ.

אתה יכול להיכנס להריון מיד לאחר הווסת. הריון עשוי לבוא אם יש לך יחסי מין, מתקרב לחלון של הילד שלך. אבל הסבירות להיכנס להריון ישירות לפני חודש זה לא כל כך גדול.

אם אתה מסלול ביוץ ולצפות מ 36 עד 48 שעות לאחר מכן, סיכונים להיכנס ירידה בהריון. באופן כללי, ההסתברות של התרחשות ההריון פוחתת יותר, ככל שאתה מביוץ. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

אם ההריון אינו מתרחש, הקרום הרירי של הרחם יוצא (יש דחייה), וסת מתחילה.

חלון פרמיטי 3

מעקב אחר תקופה זו, אתה יכול לחשב "אופטימלי" זמן להרות. אם אתה לא מתכנן את אמא שלך עדיין, אתה יכול להשתמש בשיטה זו כדי למנוע הריון. עבור החישוב המדויק ביותר, תצטרך נתונים על המחזור שלך שנאספו בעוד כמה חודשים.

כדי לעקוב אחר חלון הפוריות, בצע את הפעולות הבאות:

במשך 8-12 חודשים, Notic לתאריך ההתחלה של המחזור (היום הראשון של הווסת) ולחשב את המספר הכולל של ימים במחזור. לרשום כמה ימים הקצר והארוך ביותר של המחזורים נמשך. ניכוי 18 מתוך סך הכל בימים הקצר ביותר. לדוגמה, אם המחזור הקצר ביותר הוא 27 ימים, ולאחר מכן לבצע הערה: יום 9 של המחזור.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות מאוד, הקונים הם צעירים משגשגים אשר במיוחד לשרוף את הרצון להסתכל על החגיגה, הליכה מתחת היד עם אישה יפה. הכנסה זו די די, כך שהוא מכוסה לחלוטין על ידי האובייקטים הדרושים.

זהו היום הראשון של חלון הפוריות. כדי לחשב את היום האחרון של התקופה הפורה, לנכות 11 מתוך סך הימים במחזור הארוך ביותר. לדוגמה, אם הוא נמשך 30 יום, אז כתוצאה מכך תקבל את היום ה -19. חלון המספוא הוא הפער בין הימים שלנו. בדוגמה לעיל, תקופה זו בין 9 ל -19 ימים מחזור. ימים אלה צריכים להימנע מין לא מוגן, אם אתה לא מתכוון להיכנס להריון.

הביוץ יתרחש באחד מימי התקופה הפורה. כפי שכבר הוזכר לעיל, ביצה קיימא יהיה במשך 12-24 שעות.

זה לא אומר שאתה יכול להיכנס להריון בכל אחד מימי התקופה הפורה. אבל עדיין עדיף לא להסתכן לנטוש מין לא מוגן בימים אלה.

כדי לעקוב אחר המחזור שלך, תוכל להשתמש ביומן או ביומן הרגיל. אבל אתה יכול גם להתקין יישום מיוחד בטלפון שלך. חפש אותם על ידי מילות מפתח "הווסת", "לוח שנה נקבה", "Tracker הביוץ", "Tracker תקופה" ו- T.ד '.

ככל אפקטיבי?4

אם יש לך מחזורים יציבים ורגילים, חישוב מוכשר של חלון הפוריות יכול לעזור למנוע הריון. אבל יש לזכור כי הנסיבות יכולות להפוך את ההתאמות שלהם במחזור שלך.

לספק את השאיפות שלך בישראל פשוט, אם אתה מודל ארוטי מ בלארוס. אתה יכול ללמוד בישראל כיום בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 יורו.

מתח, דיאטה, תרגיל כבד - כל זה יכול להשפיע על מספר ימים במחזור שלך. וכתוצאה מכך, תנאי הביוץ יכולים לזוז במקצת מדי חודש.

מעקב הביוץ יגדיל את הסיכויים שלך להריון. ואם אתה מנסה להימנע ממנו, עדיף להתייעץ עם הרופא שלך לבחור שיטות יעילות יותר של אמצעי מניעה.

שיטות אחרות 5

אתה יכול לעקוב אחר הביוץ על ידי שיטות שונות. ביניהם:

מדידה של טמפרטורת הגוף הבסיסית

טמפרטורת הגוף הזאת נמצאת במנוחה. לאחר הביוץ, האינדיקטורים הופכים קצת לעיל. המדידה ידרוש מדחום מיוחד.

מדידות צריך להיות מיוצר בבוקר לאחר התעוררות לפני לקום מהמיטה. במהלך הביוץ, המחוון יגדל בכ - 0.5 ° F (0.3 ° C).

לאחר הגידול בטמפרטורת הגוף מתגלה, כדאי להימנע ממין לא מוגן במהלך כמה ימים.

מעקב אחר ריר צוואר הרחם

כמה נשים להבחין עלייה בכמות ריר כאשר הזמן של הביוץ מתקרב. זה קורה כי רמת האסטרוגן עולה, כתוצאה של אשר צוואר הרחם עושה יותר ריר.

הריר הוא שקוף ואלסטי, עקביות דומה לבנים ביצה. אם אתה מבחין כי סוג זה של בחירה הפך יותר, אתה צריך להימנע שוב מ מין לא מוגן.

באמצעות בדיקות מיוחדות

זה נכון במיוחד עבור בנות מנסה להיכנס להריון. בדיקות כאלה בודקות את השתן כדי להגדיל את רמת ההורמון luteinizing. רמתו מגדילה 24-48 שעות לפני הביוץ.

אם אתה לא מתכנן הריון, ולאחר מכן להימנע מין לא מוגן בעקבות לא רק בתקופה זו, אלא גם בתוך חמישה ימים לפני התזה הורמונלית. עם זאת, לחזות את התקפה של תקופה זו מראש הוא די קשה.

אמצעי מניעה וזריקות, מכשירים intrauterine וקונדומים הם הרבה יותר אמין שיטות של הגנה מפני הריון לא רצוי. והאחרון מוגן גם מפני מחלות המועברות במגע מיני.

מין לא מוגן במהלך הווסת הוא עדיין סיכון. כן, ואת השיטה של ​​חישוב ימים בטוח לא נותן לך ערבויות כאלה. אם הריון לא עובד בכלל בתוכניות שלך, אתה לא צריך להשתמש בשיטה זו כאמצעי אמצעי מניעה מרכזי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אין ימים בטוחים למין לא מוגן. ההסתברות של נשארת הריון תמיד. גברים spermatozoa הוא מאוד ניצולים, במיוחד בהתחשב בעובדה כי הנרתיק microflora מספק. אתה יכול להיכנס להריון אפילו אחרי סקס במהלך הווסת! בימים מסוימים סיכוי התפיסה לעיל, לאחרים - פחות. אבל אתה לא יכול לדעת בדיוק כאשר הביוץ קורה. כמה בנות יכול להיות לא סדיר או קרה פעמיים בחודש. אז, אם אתה עדיין לא מוכן לשטוף את החיתול ואת חלק האריה של הזמן שלך היא לתת את התינוק שלך, עדיף למנוע הריון מאשר אז לחשוב מה לעשות עם זה.

Просмотров: 256 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar