02:00
איך לסיים רק מבוכה של הגוף שלך במהלך יחסי מין?

ביישנות, לשים את זה בעדינות, מסבך אדם החיים בכל התחומים, אבל סקס ממנה, לשים את זה בעדינות, סובלת את החזקים ביותר. בפרט, כאשר אדם מבולבל על ידי הגוף שלו. להיפטר זה ביישן צריך.

התוכן של המאמר

1 שבע פתרונות נאמנים

יש, כפי שכולם יודעים, דרכים רבות לשפר את שלהם, כמו אנשים רגילים להביע, חיי מין, מבלי לשנות משהו בצורה שלהם. הנה כמה עצות מד"ר איפריל מזיני, מומחה בתאריכים וביחסים.

7 פתרונות נאמנים 7

להתמקד לפלרטט

למרות העובדה כי לפלרטט מתכונן למין, הוא מסוגל לספק הנאה מסיבית כל כך שגורמת לך לשכוח את כל דבר בעולם, כולל ספק על הגוף שלך. טכנולוגיות מודרניות מותר לפלרטט יום שלם, לשלוח שותף מין משלה. מכתבים חשמליים, המבטאים טקסטים ותמונות דמיון. ברור לכולם שהוא כיבוש מרגש ומרגש. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדבר היחיד הוא לא, באופן כללי, זה צריך להיעשות, זה, באופן כללי, לשלוח שותף "הגוף של החלום שלך". וכל דבר אחר - אתה יכול.

להתלבש כך כדי להסתכל על עוצר נשימה

כרגע, זה אפשרי בקלות, בסופו של דבר, לאסוף בגדים ואביזרים למין, אשר לפצות על לפחות איזה חוסר מראה, כפי שהוא נראה אמיתי ומתוך. באמת, לרכוש תחתונים ייחודיים או כמה מתאים לך ביותר. ברור כי אין צורך לדלג. אין צורך לעסוק באופוזיציה, ולאחר מכן לא יופיע תחושה של דחייה או נחיתות.בשביל זה אתה צריך לחקור לחלוטין את הרצונות שלך. הכל כבר זמן רב ידוע כי כאשר אתה מגלה, אתה יכול להרגיש מעדן וביטחון בכל sitoes.

אחרי הכל, תחתונים סקסית או תלבושות סקס לא בהכרח אומר מודלים פורנוגרפיים של עור או לטקס. מעצבים לעבוד בכל סגנונות, ובזהירות על ידי הקטלוג, אתה יכול למצוא דברים על איך כולם אומללים, לפחות.

לעשות אווירה רומנטית

נרות, פרחים, מוסיקה היא לא רק קלישאה.

כדי למלא את הרצונות שלה בישראל קל כאשר אתה מודל מענג מאוקראינה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 2000 יורו.

הם באמת עושים את המצב, במה שאתה רוצה לקיים יחסי מין.

במקום התפיסה של הגוף שלו עושה קשיים מוחשיים, זה אומר כי יש צורך לתת עדיפות לחומרת, נמוכה עם אורות רחצה של הנר. יש לציין כי כדורי דיסקו, מנורות פלנטריום ועוד, כמו רבים חושבים, אפקטים קלים. האווירה תהיה מאוד מרגיעה למין ולאסוף 100 אחוז מסכה צורה הגוף עם כל התכונות שלו. מהבהב, כפי שהוצגו להביע, האורות הרב-צבעיים יסתתרו, איך כולם נמס, כל פגמים (אמת ודמיוניים), ובכלל, זה יהיה בהחלט להתמקד רגשות חושני.

נסו להסיח את דעתך ממחשבות על הגוף שלך

אמון בגוף שלך במהלך המין הוא דבר לא קבוע מאוד. כרגע זה, מחר זה בסופו של דבר, לא. ד"ר כריס פוקס, מורה בכיר בסקסולוגיה של מכון סידני, מזכיר כי כמעט, כפי שאנו מביעים, לכל אדם יש רגעים כמו רבים חושבים, אי-נעימות וחוסר ביטחון בגופם, כשזה מגיע למין.

צריך פחות לכאורה להסתכל בדגימות כי עיתונאים מבריק נמצאים בתודעה, ולעתים קרובות יותר מזכירים עצמם כי כל גוף הוא מושלם בדרכו שלו. כרגע, זה כבר לא על איך אנחנו תמיד אומר שאנחנו לא סוד כי אין גוף אמיתי 1 על דפים מבריק. כל מה שהוא ביישן יש הרי סיליקון, קילוגרמים של קוסמטיקה יקרה ושעות רבות של סרט -40 של מאסטרים Photoshop.

כמו כן, זה לא צריך, בסופו של דבר, לשים לב נוקרים, אשר לפעמים שוחרר, כפי שאנו יכולים לבלות זמן, מוכרים או קרובי משפחה. אולי העובדה שאתה לא עושה יחסי מין איתם. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי זה לא צריך להיות איך אנחנו מביעים, לא משנה הערכות שלהם של סקס שלך.

תקשיב היטב לצרכים של השותף שלך

Zingkkield על הרצונות שלהם ואת החוויות מונע הנאה ומגדיל את הפגיעה. מייצגים עובדה אחת, אבל כאשר אדם מתחיל להקשיב באופן אינטנסיבי לרצונותיו של בן זוגו, לגלות אותם, נסו להיפגש, זה עושה את זה לשכוח את אי-הוודאות שלך וללכת, ככלל, מעלה אותו בעיני א בת זוג.

סקס טוב הוא תיאוריה הדדית. עם כל זה, אדם חייב ללמוד להתקין את גבולותיו, בסופו של דבר, לקחת את הגבולות של השותף שלו. הנאה וביטחון עצמי שאתה מקבל שווה.ד"ר איירל מזיני מדגיש כי, לשים תחתונים, אשר נראה סקסי, גבר, איך מחומם, לפחות כמו הרצפה גם מרגישה מינית.בחירת בגדים סקס, מקל על הסגנון שאתה אוהב.

לעשות מה מושך אותך

בהיערכות למין, ניתן להתמקד במלואו בחוויות נעימות, ולאחסן את עצמך, באופן כללי, להתרכז ברגע הקודם. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה הרבה יותר קל מאשר, באופן כללי, נראה. רק להפסיק לחשוב על המוזרויות של הגוף שלך, ולשלם מחשבות אלה רגשות חושיים כי השותף שלך נותן לך. נערות ליווי בקריות

לראות את השותף בעיניים

מבט ישר לתוך העיניים, מלווה בחיוך, הוא הדרך הנפוצה והטבעית ביותר להסיח את דעתו של אדם מחלקים אחרים של הגוף. לתפוס מבט עליז, מושך, השותף המיני אחראי לו - הוא מסודר כל כך מטבעם. זה יהיה רע אם לא שנראה את מה שהוא יהיה, באופן כללי, להביט בעיניים ולחייך.

התקשות סובייטיות ומידע פגום זרועו ניחוש שגוי כי ליווי הוא משהו נעלם, נתון, מה צריך לשתוק. עם זאת, יש כמה מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

וכאשר הם מתחילים, כפי שאנו מבטאים, ליטוף מיני, אז שני השותפים לא יהיה ניתוח של הפרופורציות של הדמות ואת מידת גמישות העור - הכל יהיה גם לעזוב את האש של תשוקה מינית.

תמיכה בקשר חזותי לזוג, זה הפך, דקות וחיוך, ואז הכל, לשים את זה בעדינות, יקרה בפני עצמה.

Просмотров: 121 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar