23:36
איך ללמוד לעשות גמירה לנערה: מכשירי חשמל ועצות

מה זה skvirt? זה סוג של אורגזמה גבירותיי. זה קורה במהלך גירוי פעיל של נקודה G, וזה מסתכל על צדדי - מן הנרתיק כדי לדבר הנוזל מתחיל לשפוך. חלקם חושבים שזה מובחן על ידי שתן, אבל במהותו הנוזל נבדל בלוטות parauretral. ואכן, למגרין גדול, לא כל הבנות חוו את האורגזמה הזאת. זה אפשרי כי אבל כאן הם הודעות מעולה - לאחר קריאת מאמר זה תוכלו להבין איך, בסופו של דבר, ללמוד איך לעשות גמירה, וגברים ילמדו איך להביא את הגברת שלהם לאקסטזה.

התוכן של המאמר

1 מעשית adviсe 2 איך להביא גברת לגברת בחור

מַעֲשִׂי טיפוסי

למעשה, כל אישה שמעה על סוג זה של אורגזמה, אבל לא יכול להשיג את זה ללא עזרה של אחרים. עבור כמה באים לידי ביטוי, להבין איך ללמוד איך לעשות גמירה, קודם כל צריך ללמוד את הגוף שלך. יש צורך להבין ולמצוא היכן נקודת G הוא, מתן פעולה שעליה אתה יכול לקבל הנאה בלתי רגילה.

Squirt כדי להשיג מישהו, אבל כמה מהר זה יעבוד, תלוי פיזיולוגיה. אז מישהו סוף סוף יהיה זוג יפה ניסיונות, ולמישהו אין מספיק שבועות של תרגול ללא שינוי. כל אישי.

ראשית, אתר את הנקודה G. איך זה לא יהיה מוזר, אבל הוא ממוקם לאחר 5-6 ס"מ של הכניסה לנרתיק על הקיר הקדמי. אתה יכול להרגיש את אצבעותיה - איך כולם יודעים, קטנים בורוק. לעורר את השחח הזה עם האצבעות שלך עם ויברטור מיוחד במיוחד עבור נקודה זו.

אולי בשבילך זה יהיה גם נראה כי גירוי שלה לא גורם לך כמה רגשות נעימים, אבל זה רק.

עמידות סובייטית וחוסר מידע זררו את המסקנה השגויה כי ליווי הוא משהו, עם בושה, יש צורך להשתיק על עובדה זו. עם זאת, מעטים מבינים כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

כולם יודעים את זה עד כה מתרגש הרגשות שלך יחזקו ועונג שווה יתחיל להגדיל. גם בשבילך יכול להיות גרוע יותר בשירותים, אבל כדי לדבר עם שיחה זו לא גם שווה את זה כי תגובה דומה מדברת על הפעולה הנכונה עד כדי כך. כולם יודעים שגם אם בשירותים ירצו להיות בלתי מתפשרים חזק, אז זה בלתי אפשרי לזרוק אותו בכל נסיבות. להירגע ולהמשיך אותך כמעט את המטרה. בקרוב תתחיל משהו לא מציאותי, נוזל זורם מתוך הנרתיק, ואתה תתחיל רַעַד. כמובן, כולנו יודעים היטב שאם זה יצא, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, לברך! הגעת לגמול!

Yuchtitis כי בפעם הראשונה מגיע רחוק מכל אחד. תסתכל על הרגשות שלך ולעתים קרובות להתאמן, אז אורגזמה הזרקת דיו יהיה, בסופו של דבר, להשיג.

איך להביא ליידי כדי guy2

אז, גברים. החלק הבא של המאמר נראה שימושי עבורך יעזור ללמוד, בסופו של דבר, להביא את השותף שלך לפני אורגזמה סילון. כך הכל זה נהדר, יש צורך להכין בהתחלה. כולם יודעים מה זה הכרחי: https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

לחתוך את הציפורניים שלך לשטוף את הידיים. אם זה לא איך לעשות, אז אתה מסכן להרוס את הקירות עדינים של הנרתיק של הנערה שלך להביא זיהום. בצע כמה מאיתנו אומר כל הזמן, חומר סיכה, כי היישום שלה יעשה את התהליך הכי נעים. אל תשכח מגבות ומפיות. אם הניסיון שלך הוא מוצלח, הם בהחלט צריך בשבילך. לעשות אווירה אינטימית. לעשות כך במהלך האווירה של LAS גם עזר לך. לשפוך קטורת מיוחדת, נרות, להפעיל את המוסיקה המתאימה. כל זה יעזור לחזק את הרגשות ולהביא את הגברת לאורגזמה. שאל גברת לבקר, למתינות, לשירותים. אם ריק, כמו רבים באים לידי ביטוי, שלפוחית ​​השתן, אז כדי להשיג אורגזמה סטוליד, לשים את זה בעדינות, יהיה הרבה יותר קל. לא להתחתן עם השירות של lasoms הכנה. הם חשובים מאוד וכיצד להניח לכוונן אותך על גל מתאים. לא להתחתן עם נשיקות, לעתים קרובות לומר רוך, כמובן, לעורר את הדגדגן. לשים לב אזורים ארוגניים של החברה שלך. גירוי ללא שינוי שלהם במהלך כל התהליך יהיה מאוד שימושי אפילו. תהנה. לא לוודא כי בנות ביסודו מרגישים את זה ואתה מקבל הנאה יחד איתה. כדי לעשות זאת, אתה יכול גם גם לבסוף לעורר את עצמך או פשוט לנסות ליהנות ברגע, כי זה, זה הפך להיות יותר טוב מאשר אישה אשר גם מקבל הנאה מן הפעולות המנוסות שלך?

אז, על ידי overgrating התיאוריה לתרגל. לך תצטרך למצוא טו פוינט. שם היא רק פורסמה תחילה את המאמרים הראשון, אבל ב כל אפשרות בקצרה סיפרנו שוב. אתה יכול למצוא את הנקודה G ב 5-6 ס"מ מהכניסה לנרתיק. הוא ממוקם על הקיר הקדמי ונראה כמו בורוק. אולי תחילה כאשר אישה לא מתרגשת קודם לכן, כפי שכולם אומרים, מצב מתאים, קח את הנקודה יהיה רע. אבל מאוחר יותר אתה יכול כבר בצדק לנסות לנסות אותה, כי הגודל יגדיל באופן משמעותי.

אל תשכח את המועצות המתוארות לעיל. השתמש בהם אז את השאלה על איך להביא את הגברת כדי להשפריץ, אתה כבר לא צריך. שים לב כי גם לא להתחתן כי רגשות כאלה הם משהו חדש ולא לא מנוסה אישה. זה אפשרי שזה יכול להפחיד אותם ולבקש להפריע. לא להתרבות ולהתעקש על המשך. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאנו מקצה. תאמין לי כי אחרי כמה זמן היא עצמה פונה אליך ותציע לחזור על המסתובבים, כי זה יהיה רוצה להרגיש דומה לכל הנשים.

כאשר אתה להשיג את הרצון ולהביא את הגברת, כפי שכולם יודעים, אורגזמה הזרקת דיו, זה כבר לא אתה אף פעם, לשים את זה קצת, יוכלו. אפילו 10 שנים מאוחר יותר, אם אתה לא ביחד, זה לעולם לא ישכח איך פתחת את הדלת לעולם של נפלא, כמו אנשים רבים חושבים לא מובן עם כל אורגזמה. עכשיו אתה מבין קוק. מהדק.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. עזרה לזוגות לבסוף לפתור קשיים בחיי סקסי.

נווט במין על סרטים פורנו - התחייבות רעה. כמעט כל הגברים משוכנעים: להביא את הגברת כדי להשפריץ, אתה צריך לעשות כמה שאנחנו רגילים לדבר, מחוספס, חיכוך מהיר וחזק. אבל כדי להשיג, כמו רבים מתבטאים, אורגזמה הזרקת דיו יש צורך, כפי שכולם יודעים, גירוי מיוחד. שוב, הנה חשוב הידע של האנטומיה של הנשים, אשר לא מצאו את כל הגברים.

אקסטרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק רגעים שימושיים לעבודה.

לכן, לפני שתנסה לחזור על הקלעים של סרטים למבוגרים, אתה צריך ללמוד את המבנה של הגוף של הגוף. בעיקרו של דבר, הכל פשוט שם, וקומפוזיציות מסוימות יספקו תענוג בלתי נשכח לנערה.

Просмотров: 242 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar