כמה אנשים צריכים הרבה הגיע הזמן להשיג אורגזמה ארוכת שנים.ויקטוריה Fomanaexpertdorter Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. https://tkescorts.com/

חריגה או תבנית 2 כיצד למנוע בעיות ולבצע תהליך?

חריגה או דפוס

כּוֹהֶל; תַרְדֵמָה; מְבוּכָה; תרופות נוגדות דיכאון; רִגשִׁי מתח.

יש עוד קטגוריה של אנשים שעבורם פולחן ארוך - ללא מחיר. בזמנים כאלה צימוק הופך להיות תנאי מוקדם להופעת חוסר ביטחון, המוביל לסכסוכים בתוך זוג.

כיצד למנוע בעיות ולבצע תהליך?2

פסיכולוגים מאמינים כי הבעיה נפתרת בפשטות כאשר שני השותפים גם לקחת תפקיד תרפיה.

מה לעשות "דולגים" החלה:

אל תתיאש! הדבר הבסיסי ביותר הוא שהאורגזמה עדיין באה. הטיפול מבוסס על שיטות שפשוט יחסו ללא עזרתם של אחרים, ללא התערבות, כמו רבים מתבטאים, ארטילריה כבדה.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכ ... Читать дальше »
Просмотров: 1156 | Добавил: melanidl4g | Дата: 12.06.2022 | Комментарии (0)

הו, כמה נפלא להשתמש בשיטת לוח השנה - לספור את עצמנו "בטוח" ימים ולא טורחים עם קונדומים. אבל אם שיטה כזו של אמצעי מניעה היא באמת אמינה?

התוכן של המאמר

1 כאשר אני יכול להיכנס להריון? 2 איך עובד הביוץ? 3 חלון Fermity 4 כמה יעיל? 5 שיטות אחרות

כאשר אני יכול להיכנס להריון?אני

מציאת בפנים, spermatozoa להישאר קיימא במשך חמישה ימים אחרי סקס. הריון מתרחשת במקרה כי בעת הזרע הביוץ הוא ברחם או צינורות phallopean.

נשים רבות בווין נופל סביב יום המחזור הארבע עשרה. עם זאת, לעסוק במין לא מוגן בימים או מחוץ לתקופה הפורה הצפויה אתה עדיין הסיכון להיכנס להריון.

סיכונים ונשים עם מחזור הווסת קצר יותר (משך ממוצע הוא 28-30 ימים) - מין לא מוגן במהלך הווסת יכול להוביל להריון. במיוחד במקרה שאישה מקיימת יחסי מין לקראת סוף הווסת והביוץ מוקדם. כדי להגן על עצמך ולמנוע הריון לא רצוי, עדיף לנצל קונדומים או סמים למניעת הריון.

איך עובד ביצים?2

הביוץ מתרחשת כא ... Читать дальше »

Просмотров: 254 | Добавил: melanidl4g | Дата: 04.06.2022 | Комментарии (0)

אחד של המחלות הנפוצות ביותר בזמננו - דיכאון. הביטויים שלה של ב יותר או פחות או יותר ידוע לכל, מ "אור סתיו מדכא "לדיכאון חמור הדורש טיפול תרופות. יתר על כן, מעניין כי הבמה "האור" הוא די מקובל לטיפול סקס טוב שממנו יש לנו הורמונים רבים במוח, מי להרוג את העוברים של דיכאון, אבל השלב הכבד הוא מקובל לטיפול אמצעים חזקים, אחד תופעות הלוואי של אשר יכול להיות שלם אדישות למין.

התוכן של המאמר

1 מה קורה? 2 מה לעשות? 3 מי אשם? 4 אנחנו חייבים להילחם ליחסים

מה קורה?אני

לֹא ייכנס לפרטים רפואיים, להתמקד רק על הראשי בעיה: תרופות מדיכאון נמצאים בנפש אדם את ההשפעה כי אותו הדבר לא נותן לאדם להיות מדוכא סקסי עירור.

אם זה די פרימיטיבי להסביר, זה נראה כך: אדם הוא לא פחות רגוע מגיב הופעתה של שודד לפניו בסמטה חשוכה או סקסית הכל מוכן חבר צעיר של בני ... Читать дальше »

Просмотров: 120 | Добавил: melanidl4g | Дата: 22.04.2022 | Комментарии (0)

בעתיד הקרוב, בעיצומו של שירותי עיסוי ארוטי הם גם פופולריים במיוחד, הן הוקמה, טכניקות מזרחיות. בהתחלה, כולם היו מאושרים עם עיסוי תאילנדי, מאוחר יותר היפנים, הסינים, האינדיאנים ואת t. ד '. Massai סוף סוף צריך ללמוד כמה שיותר מכולם יודעים טכניקות שונות כדי לעדכן את המחיר שלהם וכיצד לספק ללקוחות פריטים פופולריים חדשים. זה רק זה מה שאתה יכול רק להגיע fourror בתחום הפנאי לעקוף את הגלגלים. אנו נראה את הדקויות של הסינים, איך להשיג עיסוי נקודה. תוכנית זו באמת רוצה להדגיש לקוחות יעילות ופשטות.

מה זה קרקע מדויקת סינית

כפי שכבר הוזכר, נקודת עיסוי היה הטיף על ידי איך אנחנו מתייחסים, בסין. Akupressure הוא מאוד פופולרי, ולבסוף, הוא אחד האינדיקציות של הרפואה המזרחית. ייתכן כי מהות המתודולוגיה היא שכך קיימות מיליוני נקודות שונות על גוף האדם, המייצגות את מוקד הסתיים עצבים וכלי דם. לדברי תורת המזרח, נקודות אלה הן גם מוליכים מסיביים שדרכו האנרגיה החיובית והשלילית מסתובבת בגוף האדם.

השפעה פיזית ע ... Читать дальше »

Просмотров: 118 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

גברים אוהבים לראות את בן זוגם במהלך יחסי מין. טוב מאוד להדגיש את מה שהם אוהבים להסתכל על הצורה שלה, על תנועתה ועל רגשותיה. לא למישהו לא סוד שכאשר האיש רואה גם את ההתרגשות הגוברת של בן זוגו, הוא עצמו מהר יותר באקסטזה. רוב איש הקשר החיובי של השותפים כרוך קשר חזותי, אך יש תנוחות כאשר השותף חוזר לאדם שלא אוהב את זה.

התוכן של המאמר

1 יתרונות של Pose "רוכב לאחור" 2 למה לא כל הגברים אוהבים את זה

היתרונות של Pose "רוכב לאחור" אני

Pose "Rider הפוך" יש יתרונות רבים. התוספת הראשית היא עבור הגברת, במצב כזה, זה הרבה יותר קל לזוז, יושב על שותף, ולא להשוות עם רוכב רגיל. כמו כן יש את ההזדמנות לבסוף לעורר את האשכים של גברים בעדינות ללטף את האצבע הרטובה אזור פי הטבעת ממה שהוא מותר זוג זה.

כמו כן, תנוחה זו מקשרת גברת, זה נראה מרהיב זה לא נשמע. היא בסדר גבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, לאחור ולא, בסופו של דבר, מבולבל אותו, לא כל כך לומר לחשוב איך החזה שלה ואת בטן נרא ... Читать дальше »

Просмотров: 114 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

כפי שאנו תלויים מאוד במין? האם רבים חושבים שהדתות העולמות שוקלות בחטא המין? ולמה הוא כל כך גדול, בכלל, למכירה?

התוכן של המאמר

1 היבטים פיזיים וחברתיים 2 היבט דתי 3 תכנות חברתיים באמצעות סקס 4 שיווק 5 חיים ללא מין

היבטים פיזיים וחברתיים

אם סקס היה חשוב רק להמשיך את הסוג, יכולנו לומר שהוא פשוט עושה את המשימה שלהם להגיב. שלח לעצמך עובדה אחת על מה שהיה עבור מיליוני שנים, בין אחרים! אבל, לא משנה כמה מגניב, סקס הוא משהו אפילו גדול יותר מאשר רק משחק צאצאים.

רוב בעלי החיים אינם מראים עניין במין מחוץ לקונטקסט הרבייה. אבל הגברות מקיימות יחסי מין לאורך כל מחזור הווסת, ואפילו אחרי גיל המעבר הופך אותם לא מסוגל לתפיסה. ויש עדיין אמצעי מניעה, וככל שאנו מאתנו, הוא רגיל לקריאה, זוגות חד-מיניים.

כנראה, כל אדם לפחות פעם אחת בחייו זה היה כי היכרות חדשה כמו, כדי לשים את זה בעדינות, זה נראה נהדר, ובפציעה נעים, אבל ... זה פשוט לא מושך אותו ... Читать дальше »

Просмотров: 121 | Добавил: melanidl4g | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

לעתים קרובות אתה צריך לשמוע כי גברים להימנע מין עם נשות ההריון שלהם. והנקודה היא לא במראה של בן הזוג, אבל בפחד לגרום לכאב ולא אי הנוחות שלה. במאמר נדבר על למה גברים אינם ממהרים לקיים יחסי מין עם נשים בהריון, ומה הן האפשרויות לפתרון בעיה זו.

התוכן של המאמר

1 מה משתנה בחיים אינטימיים במהלך ההריון? 2 איך להתחיל שיחה עם שותף? 3 טיפים מין בטוח במהלך ההריון

מה משתנה בחיים אינטימיים במהלך הריון?אני

הדבר הראשון שאני רוצה לומר - במהלך ההריון, כדור אינטימי משתנה ללא קשר אם אתה רוצה את זה או לא. גברים ונשים תמיד תופסים מין במהלך ההריון בדרכים שונות. זה נורמלי, ואין צורך לתהות את הטקטיקות של הסרת גבר.

בשל העובדה כי לא הכל מודע למוזרויות האנטומיה והפיזיולוגיה של אישה בהריון, גברים פשוט מפחדים לפגוע בעובר. ואת החששות שלהם מגיע כבוד. הם רוצים לשמור על הבריאות של בני הזוג ואת הילד העתידי שלהם.

מצד שני, לא כל השותפים זהים. ישנם גברים ... Читать дальше »

Просмотров: 287 | Добавил: melanidl4g | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

צירעות ושגרה להרוג תשוקה.סקס על המדרגות הם דומה לא אקרובטי טריק. אפילו אובדן משותף של שיווי משקל מאיים על ירידה קשה מאוד ופציעות. אנטישנטרי על המדרגות גם מתגלגלים.הבריכה היא אחד המושבים הגרועים ביותר למין.

1 שש עשרה מושבים הגרוע ביותר

התוצאה של בדיקות כאלה היא תמיד חוויה חיובית. אם הצמד מוצא מקום נפלא, זה מקבל מין בלתי נשכח. אם המקום מתברר להיות קפוא, אז אתה יכול בשמחה לחזור למיטה נעימה שלך, וזה כבר לא נראה משעמם.

עם זאת, מי לא רוצה ליצור קשר עם מקומות טק, יש להימנע לפחות שש עשרה מיקומים.

16 מושבים הגרוע ביותר עבור sex16

בעולם יש הרבה מקומות שבהם יש לך בעיה מקבל מביך ואפילו לא בטוח. במקומות הבאים, באופן כללי, מתאימים למין, אבל הם ללא ספק לאבד מיטות רגילות על ידי נוחות. עם זאת, הם יכולים להיות מנוסים לפחות כך עם הנאה לחזור למיטה עם גיליונות לא מסודרים מזרון אלסטי.

מִקלַחַת

סקס בנשמה הוא ש ... Читать дальше »

Просмотров: 107 | Добавил: melanidl4g | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

נראה שמישהו מאמין שגברת, שלא היתה מין במשך זמן רב, מקלה על זה. מישהו - כי הגברת לאחר התנזרות ארוכה הופך להיות מאוד חזק פנימה רגיש. זה כך? האם אפשר להבין לפחות כמה סימנים לכך שהגברת לא היתה מין במשך זמן רב? משתמשי Reddit לענות.

התוכן של המאמר

1 תשובות של גברים שיודעים נשים 2 פרס: עבור נשים

תשובות לצעירים שיודעים נשים אצל נשים

"אני לא יכולה לומר כמה זמן לא היה לה מין, לפי האופן שבו היא צרה, אבל אני יכולה - כמה מאיתנו היא ייעוץ, כפי שהיא, באופן כללי, מתנהג במיטה. בדרך כלל גבירות ממהרות ללכת למין מאשר לפני זמן רב לא היו זמן, אבל עם כל זה, כפי שהיינו לקרוא, לא נקראתי לא אוקטור את nonflath.

שירות ליווי בישראל הוא מושלם. שוב ושוב, הלקוחות הם גברים בטוחים, הם שרצו להסתכל על הפגישה, ללכת ישירות עם גברת יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות לחלוטין את עצמם עם כל הדרוש.
... Читать дальше »
Просмотров: 116 | Добавил: melanidl4g | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

ביישנות, לשים את זה בעדינות, מסבך אדם החיים בכל התחומים, אבל סקס ממנה, לשים את זה בעדינות, סובלת את החזקים ביותר. בפרט, כאשר אדם מבולבל על ידי הגוף שלו. להיפטר זה ביישן צריך.

התוכן של המאמר

1 שבע פתרונות נאמנים

יש, כפי שכולם יודעים, דרכים רבות לשפר את שלהם, כמו אנשים רגילים להביע, חיי מין, מבלי לשנות משהו בצורה שלהם. הנה כמה עצות מד"ר איפריל מזיני, מומחה בתאריכים וביחסים.

7 פתרונות נאמנים 7

להתמקד לפלרטט

למרות העובדה כי לפלרטט מתכונן למין, הוא מסוגל לספק הנאה מסיבית כל כך שגורמת לך לשכוח את כל דבר בעולם, כולל ספק על הגוף שלך. טכנולוגיות מודרניות מותר לפלרטט יום שלם, לשלוח שותף מין משלה. מכתבים חשמליים, המבטאים טקסטים ותמונות דמיון. ברור לכולם שהוא כיבוש מרגש ומרגש. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הדבר היחיד הוא לא, באופן כללי, זה צריך להיעשות, זה, באופן כללי, לשלוח שותף "הגוף של החלום שלך". וכל דבר אחר - אתה יכול.

להתלבש כך כדי להסתכל על עוצר נש ... Читать дальше »
Просмотров: 119 | Добавил: melanidl4g | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

« 1 2 3 4 5 6 ... 8 9 »