02:09
12 כללי מין זהב בסיסיים לנשים ובחבר'ה

האביב הוא לאט, ובריקודים ההורמונליים שלה. כל הפיצוצים ההורמונים הם לגמרי אנשים טבעיים מינית. שם זה נוגע לזה לא רק את הסבל, וזוגות נשואים. ובכן, באופן כללי, באביב כאן לא על מה. הכללים סקס לעבוד לפחות באיזו שעה של שנה.

התוכן של המאמר

1 שלושה סקס 2 חוקי מין זהובים

בקשה אחת גדולה: מוסרפגאם עדיף לעבור כי דיבור גס פונה עשויים להשפיע לרעה על שלום נפשי. המאמר נוצר עבור אנשים עם נפש יציבה.

שלושה סין סקסי

סקס בכל עת עמד על 3 לווייתנים: ניקיון, אמון, לְקַווֹת. נערות ליווי בחיפה

טוֹהַר

כל זאת בבירור כי איברים משתתפים בתהליך של הזדווגות בְּחִירָה. היגיינה חייבת להיות מלכתחילה. אלה רק בעלי חיים רול עיניים מלהנותן את הטעם מתחת לזנב. אנשים ממהרים את העיניים כאשר הם חתכו אותם מפורצים. אין צורך להבהיר כי ריח האהבה לא קשור לריח של שתן וצואה. אם אין רצון לתת רפלקס הקיא, ואז טוהר של איברי המין צריך להיות מלכתחילה.

ליישום היגיינה כאשר מין אכפת, אי שם בטבע או במכונית, למשל, אתה צריך לטפל רטוב מפיות. הם חייבים להיות בשקית. באופן טבעי, זה לא קורה כך, הלכו לעצמי והגעתי למין. בעיקרו של דבר, הערב לא זה יהיה קשה. אבל זה אומר תקווה לנוכחות של נשמה.

גברים נושא צריך לחשוב על מה חבר צריך אֶצבַּע. ללקק "גבינת קוטג '" מתחת לעורות אף אחד לא יהיה. אז, הנה, הרגשות של הגמירה המתקרבת, אחד ב נראה כמו רצון להשתין. אגב, בגלל זה נשים רבות הן פשוטות זה מפחד לחוות אורגזמה כזו כפי שאנו חושבים שהם פשוט מתארים את השותף. אם לפני סקס ללכת לשירותים, אז השגיאות לא.

מה הוא כרע עם כישלון היגיינה?

זיהומים ברורים. קנדיזיס הנרתיק הוא הקטן ביותר, מה יכול להיות מהודק לאחר סקס חם. דלקת הלהב, postcoital systitis וכמעט כל האחרים. זיכרון כזה של ערב נעים באיור אינו צוֹרֶך.

גועל. זה מאיים על אנשים צעירים שעדיין לא למדו באמת לצפות. בפרט, חטא עם האנשים האלה. ואת מציצה שלי לתת להם. לא מספיק העובדה שהם חסרי ניסיון באף, ולכן לא היה לי זמן לשטוף. ילד-סמיפר בדיוק סיכונים להישאר ללא מין וחברות, והנערה יכולה להרוויח רכשה בחילה עם חבר לפני האף. כי "תמיד ובכל מקום אינסופית מים סלאבה!-

אֵמוּן

הו ולא תת סעיף. הנה זה ביסודו הכל בשביל כולם. המעדן הגדול ביותר בשאלת המין נחוץ כמו אוויר. לא, סקס, באופן טבעי, יכול לעבור בסגנון ליצן ליצן, אבל נכון מאוד. אסור ליהנות או להתווכח על הנושא של חבר. גברים וכל כך שחוקים ללא הרף עם סרט קלטת.

יש להם, למרות "25 ס"מ בלי ראש" יהיה, הם לא הרבה. ואת הבעלים של "pipings" מתון ולא לחיות. וזה שווה להצדיק להם כי הגודל אינו מספיק. פשוט להראות. אתה יכול להראות את הבעלים של חבר מפלצת עם חום כי זה כבר לא מצויד ובכל זאת הפסקות, ואת הבעלים של "Unti-way, איזה תינוק מפואר" יכול להיעשות מציצה עמוק, מראה את כל היופי של Majahan גודל.

באשר לגברות, זה יותר קשה כאן. זה רק דש על קפלים חמוד שלה, עם סקס אתה יכול להגיד שלום. ובאופן כללי, עדיף להתנדנד גלים מאשר לחימה בחלוקי האבן!

אז האיסור הסמוך, טוב, לא סופר את הרגע השותף עצמו לא יתפזר, רץ על מחמאה.

באשר להצעה לחוות משהו חדש. אתה יכול להציע משהו, אבל בזהירות. בפרט, זה חל על פנטזיות מופרז לחלוטין. התחל צורך בעדינות, עדין. אתה יכול בהתחלה להראות סרט עם ליטוף כזה, להסתכל על ההתאוששות של השותף, ולאחר מכן להפחיד את הליכה עם strapon על הירכיים.

זוגות רבים עושים תגליות מדהימות לאחר שנים רבות של החיים יחד. וזה רק יוצר נישואים. הדבר העיקרי הוא רק יחיד מין אחד: לא ליפול מ 3 לווייתנים. אבל גם בזהירות בעדינות. לא לזרוק על ידי משוכפל, כמו, "אתה טיפשי?"ו ספוג מכה מאוד.

לְקַווֹת

יראת כבוד ניקה עם אמון. השותף נחוץ כבוד לשיער האחרון. תהיה הזנחה - תהיה סירוב. אֲפִילוּ השותף לא יודע איך ללמד אותו בעדינות, לתת רמז, לשלוח. אִינטֶנסִיבִי לעשות שבחים ולעודד. באופן עקרוני, על פריט זה לא שווה את זה מנוף.

אימרטים מאומנים מתכננים לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ועדינים. עם זאת, זה עכשיו לא אותן נקודות חיוביות בעבודה.

לפחות איזה אדם הולם ולכן חושב את האמת מחרוזת זו.

שלושה כללי מין אלה חייבים להיות נצפים עם לפחות כמה שותף. לא מתועלת, היכרות כבר ארוכה, או שזה בדרך כלל סקס עבור כספים. ניקיון, אמון, כבוד - חוקי מין.

כללי זהב של סקס

כלל 1

סקס חייב להתחיל במשך זמן רב מאוד. זוגות רבים חטאים על ידי צריכת יחסי מין כפיוס לאחר הסכסוך. אז לא צריך להיות. אחרת, "כפות יהיה, המשקע יישאר". סקס באווירה השלילית של חסרון לא יספק תענוג מיוחד. אם המריבה קרה, מיטתה לא תחליט בהחלט. עדיף לחכות לסערה. אחרת, פיוס יהיה דומה ל"זיעה "איטית בשתיקה מוחלטת.

חוק שני

למין יש תדירות. נראה כי לא הייתי רוצה להודות בזה, אבל יש לך סקס 20 ארבע שעות ביום יכול רק ארנבות. אם השותפים לא שייכים לאוזן, הם היו צריכים לראות שיש תקופות של הרמה, אבל יש רגעים של ירידה. זוהי תגובה גוף רגיל לחלוטין. לכן, יש צורך לכבד את מצב הרוח של השותף. אתה לא צריך לטעון את הדגדגן של חברה בתקווה כי התיאבון מגיע בזמן של מזון.

לא במקרה זה. המינימום שאתה יכול לצרוח, זוהי סירוב חד בצורה מילולית, ומקסימום של סטירה, עם בוכה אכזרית. זה יצטרך לפוצץ. כנ"ל לגבי הנשים. Crymecot דיק איטי, מגלגל את עיניו רבה, הכיבוש חסר ערך. אבל כדי לגדול קומפלקס של חדלות פירעון זכר ב 5 דקות. "AAAA, אין לי! אני אימפוטנט!"- תגובה משותפת של אדם בריא על חבר מנומנם. מאוחר יותר, באמת לא לקום ... עם פחד ..

כלל השלישי

סקס בדרכים, זה לא סקס.בריאות גופנית. כאשר המדינה משאיר שקרים הטוב ביותר, רק סדיסט יבקש. ובכן, איזה מין סקס יכול ללכת דיבור, אם בן הזוג שבר את הרדיקוליטיס, ואת בן הזוג יש אף ועצב עדין? תְזָזִית ואת השותף abeeing זה לא מספיק כמו מאצ'ו. באחות ובחולה אתה יכול לשחק יותר מאוחר. אבל עדיין לא להסתכן.

כלל 4

סקס לאחר מזון שופע הוא לא הרעיון הכי מעולה. פִּתגָם "עכשיו הייתי נושכת את התפוח, מזדיינת ושינה", "כמו שלא נשרפה. עסק בפיזיולוגיה ברורה. אחרי הארוחה, כל הדם מקלות על הבטן. אורגניזם מותאם אישית לעיכול שליו של הקיטל, ולא טלוויזיה פעילה. לא סביר השותף יהיה באקסטזה מ cutlets מכריע. ואת המילה התחת לחלוטין לא נתנו, והקדרה היא כל כך סביר מאוד.

כלל 5

אלכוהול - האויב של סקס טוב. השקפת העולם הסחורה היא כי אלכוהול הוא מהודק על ידי זקפה - מיתוס. זה מוריד רגישות, מאריך את רגע האורגזמה ובסופו של דבר להמיר את האשפה הברורה של מכונת התפירה. שותף 100% יהיה יבש ועייף, ואת המחשבות של הגברים יהיה תפוס על ידי אחד "איך לסיים". אז כוס אחת של יין קל, כמובן, לא תפגע, אבל הרקסיקציה הבטון היא כרוכה באכזבה.

השלטון השישי

לפני סקס, עליך בהחלט לבקר בשירותים.חוקי מין מותנים מאוד. כל מה שקורה מאחורי דלת חדר השינה הסגור נקבע רק על ידי משתתפי התהליך. זה לא מפחד לבטא את המחשבות שלי, קול הרצון ולצביע את גבולות המותר. יתר על כן, מאהב כזה פשוט ישלח רחוק מן "מטבח החלב" שלו. זה רק בסרט זה קורה כי כל היום רץ תחת קליעים או בהרים, ובין הירי העוסקים במין חם. ובכן, כן, ב החיים, גם זה יכול להיות, אבל זה ענק "פו". אבל אם לא ... לא סביר שותף מנוי על "גשם הזהב".

השלטון השביעי

אין מין אחרי עבודה פיזית רפה. אם את הרצון לעקוף כאשר תפוחי האדמה מודבק, ואז אהבה במיטות היא כנראה לחלוטין. למה לא. אבל אם שני השותפים באו מעבודה בסבון, סוסים אקי, אז איזה מין ונאומים לא יכולים. הערב שכעת ושכבת. בידור אהבה טוב יותר לזרוק בבוקר או ביום אחר. על גרסה אחרת של "יומן אשתו" ו "בעלה ב חצי שישית "מאפיל את סוף העצוב כבר של היום.

הכלל הוא השמיני

האטמוספירה צריכה להיות ממוקמת. הכל במקרים צריך להסתיים, יש למדוד את הערב, עם סיכוי רומנטיקה. לֹא, באופן טבעי, אתה יכול לדפוק את שולי בן הזוג של רצפות הניקוי ומפוצץ אותה בלהט בשלולית המים. זה יכול להיות שזה לא לובש דלי על ראשו אל בן הזוג, אבל תוותר עם כל תשוקה. בינתיים, מרק העוף יהיה אפילו יותר מרגש מאשר שלג לבן חלוק. ובכן, עיסוי ירגיע הרבה יותר טוב מאשר מציצה מדהימה ביותר.

כלל התשיעי

צעצועים צריכים להיות זמן ומקום. זה לא צריך להיות נסחף מאוד על ידי זרזים מכניים. הם מכוונים רגשות אפילו יותר חזקים. ויש סיכון כי ויברטור ישנה את האישה בכלל, כי המהירות שלו הוא הרבה יותר גבוה מאשר תנועות הדדיות של בן הזוג. כנ"ל לגבי בחורים.

השימוש הנפוץ של הנרתיק מלאכותי עם רטט יוביל לעובדה כי בן הזוג יהיה פשוט לא מעניין. ובכן, לא בטבע נשים עם "הנרתיק רועד". צעצועים ניתן להשתמש אם אתה רק רוצה ליהנות. אבל נסו לנתק את השותף להשתמש בהם, כרוך בתוצאות.

אותו הדבר חל על פנטזיות סקסיות. אם בן הזוג אפילו מקרוב לא נראה כמו ג'ורג 'קלוני, אבל רק את התמונה הזאת בראש שלי, אז אתה צריך חינוך אישי. הוכחה לאבטחת הפנטזיה כרוך עם התמוטטות מינית. ליבידו יכול ליפול על אפס סימן ולא עוד לעלות. כלל זה תקף עבור חבר 'ה. אשתו-חשכה היא כמובן לא אוהב סינדי קרופורד. ואם האיש לא רוצה לסכן את זקפה שלו, אז זה לא שווה את זה לְפַנְטֵז. עדיף לשחק משחקי משחק תפקידים: כלי השירות יותר חִיוּבִי.

שלטון עשירית

סקס לא צריך להיות שגרתי. עם הגיל בכל זוג פיתחה מצב מסוים ושגרה של היום. זה משפיע על לוח הזמנים עבודה, נוכחות של ילדים ולוח הזמנים שלהם, צרות תוצרת בית וחבורה של סיבות אחרות. באופן טבעי, זמן שמורות סקס גם מציית לזה. אֵיך זה נשמע כהה "היום שבת, יקירנו, יש לנו יחסי מין על לוח זמנים". ב מקרה יומי אינו נרשם, לא? סקס צריך להיות ברצון, ולא לוח זמנים. גם אם הרצון הוא overtaking בשעה 6:00 במהלך ניקוי השיניים. ראשי, נ ' לדחוף את מברשת השיניים בתוך הרשרש של תשוקה.

הכלל הוא באחת-עשרה

לרוץ במקלחת הולך אחרי סקס טיפשי. מצב באיזה יש אורגניזם אחרי אורגזמה, מרמז על הרפיה, רגוע רגוע ואת הנזירה, ולא ספרינט לרכוב באמבטיה. אם יש אימה מיותרת הריון, אז אתה צריך לטפל בזה מוקדם יותר, אז לא צריך להבין ולפזר את כל הרומנטיקה. עבור טיהור אתה יכול לבשל מפיות. ניגב את כל המיצים ואחר כך אושר. ואז לעצור קצר לתפוס את הרגל. אז בהחלט לא אושר וטוהר.

חוק שתים עשרה

אולי הכלל המוזר ביותר, אבל כמה זה מבהיר. יש אפילו מדע שלם "climatobioritmology". זה כמעט לא זוג לתפור את תחזית מזג האוויר ומחבר אותו עם רגעים רעים. וכדי לעקוב אחר עלות. תנאי מזג האוויר יש השפעה על כל האורגניזם, עם השנים מאז השנה.

ואם האיש החליט לתלות את בן הזוג שלו, אז אתה צריך להסתכל על הברומטר. אין להפוך אותו רעיון מעצבן, אבל אתה צריך לקחת. זהה תירוץ המגניב "אה, עכשיו סערות מגנטיות, אין לי, אני מצטער." להחטיף, לעשות לקיקה מגניבה אנד רול למיטה. עגלת השלטון!

ברצינות מתייחסת לכללי המין האלה או עם הומור, במקרה של כולם. באופן כללי, אין כללים במין. יש רק תפיסת העולם של שותף ותשוקה. במין לא מקום האגואיזם. מותר לכל. אבל רק בהסכמתו של האדם האהוב. אבל סקס הוא המדע של המאסטר. אימון סקס יש כל החיים. גם אם בן זוג הוא אחד ארוך ושנים ארוכות.אם השותף הוא ללא ספק מוגדר בצורה גרועה, אין צורך לנסות לכפות את הרצון שלך. אחרת, ניתן לעורר את העלבונות של הסולם האוניברסלי. אגב, אתה לא צריך לפחד לסרב אם משהו לא נעים. ואז הכל יהיה נפלא.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

תחזוקה של גברים עשירים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה נחמד יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נפלאה.

עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

קָטָן טלה. יש תופעה כזו - גמירה. זוהי אמות של אורגזמה, ו למעלה של אומנות זכר. אם שותפים הם מצפוניים ככל האפשר, כללי הזהב של המין שלהם יהיה אישי. לא 2 זוגות דומים - לכל אחד יש העדפות משלהם "בעיות". כי להקשיב הרגשות שלך תמיד confort ליהנות משותף. סקס, בנוי על הבנה הדדית ואמון, יהיה פשוט מדהים!

Просмотров: 110 | Добавил: melanidl4g | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar